Äntligen sommar...

publicerat i ;

...och vi sitter inomhus och häckar. Det är ju förfärligt!
Men snart ska jag gå och fikxa lite lunch och då får vi allt gå ut och sätta oss ute och äta. Ska bli mycket nice!

Igår spenderade vi dagen tillsammans med först Leos farmor och sen åkte vi hem till morfar.
Efter det åkte vi hem och hade vår kvällsrutin som vi nu börjar få riktig kläm på.

Leos kväll ser ut som följer:

19.00 Luftning och bus med mamma eller pappa

19.30 Bad i badbaljan som faktiskt börjar bli lite liten nu... får bli badkaret tillsammans med mamma snart.

19.45 En stunds härlig massage med mamma

20.00 Kvällsmål

20.30 sover Leo sött i sin vagga

Det är helt underbart att detta fungerar. Visserligen somnar han på mitt bröst efter lite sagoberättande och sång, men att han sen sover i sin vagga i stort sett hela natten är verkligen underbart. I natt sov han hos mig från 06 och sen sov vi sött till 9.30. Jag har insett att jag har det mycket bra. Det enda som skulle kunna bli bättre är om han skulle kunna äta lite mer sällan om natten! *don't push it*...

Världens gladaste kille



Leo brås på mamma och tycker om TV'n....hehe


Kommentera inlägget här :