Dagens outfit!

publicerat i ;

Min favorit stund på dagen är när jag och Leo står framför alla hans kläder och väljer outfit för dagen.
Jag har inte behövt köpa så mycket kläder utan har fått otroligt mycket av kusinen Max. Det är helt perfekt, nu byggs den garderoben på så man hoppas verkligen att brorsan eller jag eller brorsans svägerska får en son till!

Jag älskar ju stjärnor så dessa byxor har jag faktiskt köpt själv + att Leo fick ett par likadana med matchande body från min kusin och hans familj.
Byxorna är av märket Milo.


Leo tycker mer och mer om sin babysitter som han kan sitta och boxas i! Det gläder mig eftersom det är väldigt skönt att få ha armarna för sig själv i ett par minuter varje dag!

Den andra stjärndressen han hade på sig häromdagen är från Villervalla! De har verkligen fantastiska kläder med riktigt bra kvalitet. Han har även en matchande mössa till den dressen!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marih:

Ja Villervallahar underbart fina kläder. är det via nätet då eller har ni någon butik som säljer dessa kläder?Har en vännina i Uppsala som säljer de kläderna men inget här i Malmö som jag känner till.



Jag vet hur de är med en klängandes bejbi.Igår var Amanda inte en exemplarisk liten go bejbi utan mest skrik och man hinner inte med mycket annat då.



Kul att du läser och hoppas du kan bli inspirerad till mer träning när du läser min kamp mot kilona :)



Ha en fin dag! Kramar ♥

Kommentera inlägget här :