Gräsligt väder!

publicerat i ;

Det här vädret kan ju göra vem som helst lite deprimerad.
Här är ännu inget tecken på djup depression, men lite tråkighetskänslor infinner sig allt när det regnar och vi inte alls har någon lust att gå ut.

Hyrde 3 filmer i måndags och jag har fortfarande en kvar att titta på så det får bli en eftermiddag i soffan med en gosig bebis på magen.
Har hunnit plöja igenom:

Rachelt getting married
Damernas detektivbyrå

Båda två helt klart sevärda.

Idag blir det  Vicky Christina Barcelona. Har ingen aning om den är bra eller inte, men den har ju fått en Oscar!;)

Min lilla trasdocka är verkligen världens goaste. Han sover sött i sin säng hela natten. Men på morgonen gnyr han lite för att få komma över i vår säng. Jag är helt säker på att han vet vad han vill den lille rackaren.
På samma sätt som att han bara vill ha napp på dagen. På natten är nappen inte dugg intressant. Vilket jag tycker är MYCKET skönt!
Om jag hade varit tvungen att stoppa in den där nappen så fort han tappade den på natten då hade jag inte fått sova en blund.

Pappa Totte gör allt för att få ur ett leende ur den rackaren. Men han är inte helt sugen på att ge ifrån sig ett solklart leende än på beställning. Däremot ler han mycket sött i sömnen.


Världens sötaste nyfödda fot!

Jag var hos tandläkaren i morse och lagade hål, och bedövningen vägrar att släppa.
Snart blir jag tokig!
Vill äta... och det är svårt att äta med en halvt förlamad mun!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vad mysigt det låter! Jag minns knappt hur det var att ha en liten bebbe som bara sov, här är det full fart hela dagarna nu, puh!

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej tjejen!

Oj vad det känns avlägset att se en sån liten nyfödd fot! Känns nästan som man inte varit där, trots att det bara är ett par månader sen.

Elliot blir 2 månader på måndag... Oj oj oj.



Ett tips till nästa gång du har varit hos tandläkaren. Drick varmt så ska bedövningen släppa snabbare. Kommer inte ihåg varför, men det var en tandläkare som sa det. Men nu hoppas jag att den har släppt på dig :)



Kram ♥

3:e kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Skönt att ni mår bra. Håller med dig om att det är lite tråkigt när det bara regnar, men det vänder snart så passa på att mysa runt där hemma!

Kram

Kommentera inlägget här :