Magont och självförvållat ont!

publicerat i ;

Lillplutten hade jätte ont i magen igårkväll.
Stackaren hade inte sovit på hela dagen så förmodligen hade magen krånglat för honom större delen av dagen.
Jag åkte hemifrån vid 4 tiden igår och då skulle Leo och pappa leka i 3 timmar innan jag skulle komma tillbaka. Men Leo hade varit allmänt olycklig.
Sen kom jag hem vid 7 och då blev det sju resor värre.
Stackarn bara skrek och skrek och spydde och spydde.
Sen somnade han av utmattning när magen var tom vid 22.30. Sen sov han gott med små små matmål mellan i natt.
Sen i morse vaknade han glad som en lärka och busade omrking. Magen strular dock fortfarande och han kräks ordentligt när han ätit. Men han är i alla fall inte ledsen.
Nu ligger han på mitt bröst i bärselen och sover tungt.
Lillskrutt!

Måste ju dela med mig av fantastiska bilder från morgonen när han dansade runt i soffan i sin nya outfit han fått av Farmor.
 


Sen kommer vi till det självförvållade ontet.
Det är mammas ont det:) Fast jag tyckte inte att det gjorde så ont och ojojoj va nöjd jag är.



Under hans namn är min gamla tatuering
J som i Johanna:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Läcker tatuering!! Och stackars liten Leo som har så ont i sin mage =(

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Maria:

YEAH!!!

Jag misstänkte att det var en tatuering! Nu är jag bra avundsjuk, måste nog boka tid jag med! Har två gamla som jag vill göra om, och på nåt sätt väva in barnen i dem.

Din var verkligen skitfin! Får man fråga vad den kostade?

3:e kommentar, skriven , av jennifer o philip:

wow, fin tatuering=) kan verkligen också tänka mig en tatuering med phiips namn, men det måste gjort jätte ont! så söt han är i sin nya dress=)

4:e kommentar, skriven , av Sandra och Stella:

Säger också wow, modigt gjort. Jättefin. Nu skulle jag nog aldrig tatuera mig men skulle jag göra det är mina barns namn det enda jag skulle kunna tänka mig att göra...

Hoppas att lilla magen mår bättre snart.

kram

Kommentera inlägget här :