Mammans välmående!

publicerat i ;

Jag har inte varit så här lycklig och nöjd på mycket länge.

Förra året var tufft, riktigt tufft!
Samtidigt bidrog det med minnen för livet.
Min mammas sjukdom och bortgång är det första jag tänker på när jag tänker på 2008.
MEN...

Det är ju trots allt vårt bröllop, bröllopsresan och början på miraklet Leo som kommer att följa med mig livet ut och som överväger allt det sorgliga.
Nu i efterhand kan jag njuta av alla underbara minnen.

Jag var rädd för att saknaden efter mamma skulle bli större när Leo kom till världen. Det är ju trots allt min mamma jag har tjatat om alla mina drömmar om barn till. Hon som delade det med mig till 100%! Hon som skulle vara barnvakt från dag 1 för att få njuta av en liten och samtidigt hjälpa mig. Nu finns ju inte det.
MEN
Känslan av att mamma finns med mig hela tiden är starkare nu än någonsin. Hon är min och framför allt Leos skyddande ängel!
Det är jag säker på!



Det är dags för pappan och mamman att börja ta tag i sina liv och bli snygga fräscha och välmående föräldrar.
1 Juni är startskottet på vår hälsosommar.
Med det blir det mycket god men lite nyttigare mat.
Många mysiga promenader runt i vårt mysiga område!
Vi ska njuta av livet samtidigt som vi kanske kan försöka njuta av det goda med måtta, det vi inte varit så duktiga på hittils.
Målet är resan till Italien den 1 September.

I'll keep you updated!

Kommentera inlägget här :