Måndag

publicerat i ;


Dagens outfit:
Dress från Kappahl
Här ser vi bara byxorna, men han hade även en matchande body innan han spydde ner den och en omlott tjocktröja.
Skor: Converse, Leo blå, mamma har likadana svarta




Idag har jag och Leo varit hos morfar. Vi tog en långpromenad och sedan fixade världens snällaste morfar lunch till oss.
Imorgon blir det nog samma utflykt. Det är perfekt att våldgästa min pappa när han är ledig för då får hans hund sig en långpromenad och jag och Leo luftas också. Toppen!

Ikväll hade jag tänkt att jag skulle gå och sova klockan 22.00, men så kom jag på att det är finalen av Project Runway. Så det får väl bli sängående efter Leos 23.00 mål.
Jag ska försöka hålla honom vaken ända tills dess så vi får sova sött hela natten sen.
Good luck;)




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Han växer så det knakar kan jag se, sötisen :-). Bra att du påminde mig om tv-program, hade också tänkt nanna kudden snart =D

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Ja så lustigt att det blev en månads skillnad till slut på de två små :)



Håller med dig, det är något visst med blandbarn. Det kan liksom inte bli fel :)

Lille Leo är helt ljuvlig ju! Vad ljus han är för att ha en så mörk pappa.

Och vilka skor!! Det är så ballt med "vuxensaker" på små bebisar!



Kram på er ♥

3:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Han är så underbart fin.Jag erkänner att jag blir sugen på en till lite v arje gång jag kikar in här :-)

Kommentera inlägget här :