Nu ska...

publicerat i ;
-df6813270b660e1155208d114cfddff.png

Kolla varifrån!

Nu ska jag testa det här med att blogga från mobilen eftersom jag av någon konstig anledning inte lyckas ta mig ner till datorn så ofta som jag skulle vilja. <br> <br> I natt har jag sovit hela natten mellan 23-08 utan att bli störd!!! Pappa totte bestämde sig för att jobba natt och då fick vår prins ligga nere hos honom på kontoret och sova så fixade pappan alla nattmatningar. Det var verkligen underbart och mamman vaknade utsövd 08.00! Det har väl inte hänt sedan jag var barn. Men oj vad jag längtade efter min Leonidas när jag vaknade! Nu ligger han här tätt intill mig och bökar efter nappen. <br> Han är verkligen underbar! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du har en award att hämta hos mig!



Kram!

Kommentera inlägget här :