Sömn

publicerat i ;

Min underbara böna sover jätte duktigt från 22-09 på nätterna. Det som är det jobbiga är att han låter extremt mycket när han sover. När han äter så får han ju upp mat i näsan och när man sedan lägger ner honom så jobbar han som tusan för att få ut maten ur näsan och då stönar han och stånkar han och morrar han och grymtar han... ja han gör allt... I SÖMNEN!
Det finns inget riktigt bra sätt att hjälpa honom att få ut det heller. Utan han måste göra det själv...
Detta gör att mamman i natt inte sovit mycket alls. + att han gärna vill ha mat varannan timme just nu vilket gör att när man är färdigmatad så tar det 1.5 timme tills han vill ha mat.
Det tar kanske en kvart för mig att somna... ja då har man inte mycket tid kvar att sova på.

Jag är inte lika trött idag dock som häromdagen.
Men jag känner ju absolut att jag lever:)
Det är tur att han sover så sött på dagen sen för då kan jag bara lägga mig i soffan och kolla på film. NICE!

Idag kom mina skattepengar... JIIIHAAAA! Så nu ska vi ut och shoppa utemöbler till en av våra uteplatser så att vi kan ha lite fler över på middag när vi grillar utan att sitta på varandra!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Hmm, ja det låter ju lite jobbigt för både honom och er :-(. Säkert en tillväxtperiod gällande antalet mattillfällen, det brukar iallafall gå över på några dagar.

Kommentera inlägget här :