Trött

publicerat i ;


Dagens outfit:
Body: Ärvd
Byxor: Del av dress från Name it


Idag är jag sjukt trött. Min älskade man hade bestämt att en kompis till honom skulle komma klockan 10.30 och hälsa på vårt lilla mirakel. Så jag och Leo tvingar oss upp vid 9.00 efter en allt för vaken natt för att göra oss iordning och plocka undan lite i kaoset här hemma. När klockan är 10.05 behagar pappan gå upp. 10.40 får jag reda på att pappan inte kommer ihåg rätt och kompisen kommer inte förens imorgon.
GRRRRR......
Imorgon kan inte ens jag och Leo vara hemma då för vi har BVC besök och sedan ska vi in till stan så att underbara vännen Maria som också är naprapat får ta hand om mammans trasiga kropp.

Japp.. humöret hade kunnat vara bättre. Nu ska vi nog dra oss till pappa/morfar för promenad och lunch.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Wow så många härliga bilder!!

Kramar till er alla tre.

Jag har varit "frånvarande" ett tag och blir så glad när jag ser alla goa bilder!



Stor kram

Kommentera inlägget här :