Bönan tankar

publicerat i ;

Tiden bara flyger iväg.
När vi igår var på bio och Totte viskade i mitt öra "Det kan vara sista gången vi är på bio innan Bönan kommer nu".... så blev jag läskigt närvarande och otroligt tacksam över att vi verkligen gick på bio.
Även fast jag har de där tankarna själv hela tiden så känns det extra verkligt när Totte är medveten om det också.
Det är klart att han är det, men det är inte alltid som jag förstår att han är det.

Idag har Bönan bökat och stökat så att magen stått åt alla håll och kanter. Ibland undrar jag om han försöker ta sig ut som en äkta escapeartist!
Som tur var så verkar han stanna där inne tiden ut. Jag hoppas att han kommer innan Majmånad börjar, samtidigt som jag ibland tycker att han kan få stanna ännu längre.

Fast när jag tänker på våra flaskor champagne vi fick i bröllopspresent så vill jag inget annat än att han ska komma ut så att jag får sitta i soffan och sippa på ett glas. Kanske med lite jordgubbar till.

Mmmm

Jag är otroligt nyfiken på hur vår lilla trasdocka kommer att se ut. Då vill jag självklart också att han ska komma ut så snart som möjligt.
Hmm... jag tror nog att summan av alla tankar och funderingar så kommer det att bli helt perfekt när han än bestämmer sig för att komma. Det kommer ju inte dröja mer än 8 veckor förmodligen.
På onsdag ska vi på ultraljud, då kommer vi få en uppskattning på hur stor han är också.
Ska bli mycket spännande!

Hoppas er helg har varit bra allihopa!
Nu ska jag nog krypa ner i min underbara säng i mitt fantastiska sovrum.....förhoppningsvis med min älskling brevid.

Kommentera inlägget här :