Bönans och mitt perfekta liv

publicerat i ;
Igår handlades det skötbord och annat bra och ha till Bönan.

Idag har bäddat spjälsängen...

I ett dygn nu har jag tvättat Bönans kläder... Jesus Christ vilken bortskämd unge som inte ens är född än!

Bönan själv ligger och myser i magen och jag tror att han aldrig kommer vilja komma ut därifrån.
Både han och jag lever det perfekta livet just nu. Vi äter, sover och vilar.
Han tränar kanske lite reflexer också, det är mer än vad jag gör kan jag lova!

Kanske borde jag ta tag i att fixa någon lunch...

Om jag tittar tillräckligt länge på Totte kanske han förstår att jag vill att han ska göra något....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hihihi, ja den där utstirrningsmetoden borde väl funka? ;) Psyka liksom...

Kommentera inlägget här :