Fullt upp dag

publicerat i ;


Idag har jag verkligen haft fullt upp.

Jag började dagen med att skjutsa Totte till Mörby för att sedan gå på banken i Mörby.

Sen köpte jag fina rosor till Totte...

Efter det begav jag mig till jobbet för att prata med alla när de hade rast. Jätte mysigt att träffa alla härliga jobbarkompisar!

Sen åkte jag hem och städade för att överraska Totte lite och satte även fram de fina rosorna med ett fint kort.

Jag kom sedan på att jag ville köpa blommor även till vårt sovrum och till vardagsrummet så då åkte jag till Täby C och gjorde det.

Sen åkte jag till Mörby och hämtade Totte....

Nu ska jag alldeles snart packa ihop mig själv lite och åka hem till Louise och äta middag.

Wihooo.... jag kommer sova gott i natt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Det är så mysigt med blommor, det piggar upp i väntan på våren!

Kommentera inlägget här :