Gröthjärna

publicerat i ;


Jag tror att någon övermäktig verkligen har inflytande över mitt liv just nu.

Jag bestämde mig för i natt att nu får det vara nog med godsaker i mitt liv framöver. Fram för många promenader varje dag.

Så vaknar jag i morse och det är SNÖKAOS!
Men HALLÅ! Grrr... att gå ut och promenera med min kropp i detta snöväder när man inte vet vad som är under snön är helt omöjligt. Det är jobbigt nog att promenera på en asfalterad gata.

Det är helt enkelt någon som inte tycker att jag bör ut och röra på mig.
Det värsta är väl att min självdisciplin när det gäller vad jag stoppar i munnen just nu är INTE vad den borde.
Det är ju inte så att jag äter hur mycket som helst av vad som helst, men för mycket av det goda blir det ju helt klart.
Vill inte se ut som en valross igen när Bönan pluppat ut.

Jaja... lätt att vara efterklok.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag ska i alla fall åka och hämta ut en ny madrass jag beställt till vaggan. Den ligger på posten och väntar. Sen ska jag nog sova.

Ghaa... min hjärna är som gröt just nu! Blä!

Kommentera inlägget här :