Händelserik dag

publicerat i ;

Idag har faktiskt varit en riktigt produktiv dag.
Igår när Totte jobbade med att promota sig själv så hade ett företag printat en av hans bilder i gigantisk storlek. 2meter gånger 1.1 meter. Alltså, helt otroligt stor.

Den är så fantastiskt vacker!
Det bästa är att han fick den så att idag har vi varit och lämnat in den för inramning.
Den ska få en hedersplats i vårt vardagsrum till en början!

Sen har det största hänt.
Totte har ringt sin pappa!
Han har inte haft någon kontakt med sin pappa på 9 år och idag ringde han till Italien och fick tag på honom!
Jag är så stolt över honom.
Nu när vår lilla Böna inte har någon "riktig" mormor på jorden så tycker jag att det är ännu viktigare att han faktiskt har en "riktig" farfar, även om han är långt borta.
Så nu blir det nog en resa till Sicilien i sommar för att hälsa på farfar. Inte för att jag kommer kunna kommunicera med dem, men får väl lära mig!

Annars har eftermiddagen endast bestått i att titta på Gossip Girl, One tree hill och The secret life of the american teenager. En väldigt mysig eftermiddag i mitt alldeles eget sällskap. Perfekt!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Jag tycker själv att min mage har sjunkit väldigt mycket bara de senaste dagarna. Det syns framför allt när jag sitter ner tex. Känner ju som sagt också i blygdbenet (så himla o-charmigt ord!!!) att han håller på att krypa allt längre ner :)



Ja i tråden verkar ju alla bebisar komma tidigare. De flesta verkar ju nästan få nu i mars redan. Ja kommer hålla dig sällskap ändå, om inte där så här :)



Vad är det din sambo jobbar med?

Lustigt, vi satt precis och diskuterade här hemma att vi behöver nåt på väggarna. Kollade bla förstoringar och canvasförstoringar. Hade varit asschysst att ha bilder på båda barnen sen.



Häftigt att Totte tagit kontakt med sin pappa! Det är ju lite "Spårlöst" över det hela. Och nu i gravidtider är ju det mitt favoritprogram för att trigga känslorna till max :)

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Wow, vilka bilder!! Helt grymma ju! han är verkligen jätteduktig.



Hmm, ser nu att även du fått en charmig kommentar från Johhny Cash. Jag valde att inte publicera den, tyckte den var lite lätt onödig :)



Detta låter väl helt sjukt, men jag drömde att jag var och hälsade på er. Skulle sova på soffan :) Och ni hade en hund och en gris som husdjur hahaha!!

Den här gravidhjärnan är allt bra lustig ibland :)



Kram ♥

Kommentera inlägget här :