HD TV

publicerat i ;

Idag har jag hämtat typ 100 barnböcker från min "låtsas mamma".
De flesta är riktigt gamla och bara kvalitetssagor.
Så nu kommer vi att kunna läsa godnattsagor från att han föds. hehe

Sen har jag även lyckats dammsuga hela huset och tvättat massa tvätt.
Jag har även nålat upp de sista gardinerna i huset som var för långa. Så nu hänger alla gardiner på sina platser uppnålade. När och framför allt vem ska komma hit och sy dem?!?

Vi har även blivit stolta innehavare av HD TV. Inte för att jag ens det minsta lilla bryr mig om att vi fått HD kvalitet. MEN.. vi har med detta även fått en inspelningsbar digitalbox vilket betyder att sen när man har en skrikande bebis och har något tvprogram man faktiskt vill titta på så kan man spela in det och kanske titta på det när man får tid. Om man får tid.

Jag är dock optimistisk och tror att vår bebis kommer sova mycket. Förhoppningsvis lika mycket som jag;)

Jag har faktiskt varit ute i solen en sväng också, men den svängen var kort.
Jag kan inte riktigt njuta av någonting nu med den smärta jag har i kroppen.
Mest ont har jag i fogarna och under mina höger revben.
Färdigklagat!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Jag vet! Såna tandläkare har jag också haft, eller den sorten som typ skäller på en så man känner att man måste försvara sig. Det har total motsatt effekt på mig, och får mig att gå till tandläkaren ÄNNU mer sällan. Fy för dem!



Han jag hade idag var asskön, han pratade till mig som om det var synd om mig :) Vilken gravid kvinna gillar inte det?! ;) Sköterskan var likadan, jag ville bara krama dem!



Igår beställde vi ett större digitalpaket från Telia. Ser fram emot lite fler kanaler, både till mig och dottern. Precis som di så tror jag att bebisen kommer sova gott, ofta, så att jag kan kolla gamla filmer och sånt :)

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Men vad duktig du är! Och härligt gravidpysslig =)

Kram

3:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Ja Filip var så artig och kom ut 1 dag före BF, till sina föräldrars stora glädje. Men jag hade precs som du ställt in mig på att det kunde ta ett par veckor till, så hade jag kanske minimerat deppet om han skulle sega sig ut ;-)

Du har hur som helst världens häftigaste upplevelse framför dig och jag längtar redan till det (förhoppningsvis) blir min tur nästa gång.

Kramar

Kommentera inlägget här :