Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Åh vad fina ni är! Varifrån kommer din man, italienare?



Sambon får tillbaka nästan lika mycket pengar som mig, och han började genast pladdra om platt TV :) Det kan ju han köpa för sina pengar då så åker jag på semester :)

Sant, hösten är ju egentligen lite mer lockande, då slipper man regn och blåst här hemma.



Hur var det, hade ni kollat könet på Bönan?

Bristningar ja, jag letar som en besatt efter dem på magen. Än har inga dykt upp, ta i trä! På låren har jag fått några, på insidan, men det stör mig liksom inte. Vet inte varför jag känner mig extra nojjig över magbristningarna...

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

http://www.freestreet.se/?r=4926



BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor

(till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)

Kika in på sida så får du se hur lätt det är.

3:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Åh vad ni var vackra!! Och grattis till skatteåterbäringen =)

Din mage är helt fantastiskt fin och visst har den sjunkit på de senaste veckorna.

Kramar

Kommentera inlägget här :