Igår

publicerat i ;

Min kropp börjar signalera att den förbreder sig på förlossning.
Jag har sjukt ont i mitt(mina?)  blygdben och höften börjar också krångla ordentligt.
I natt har jag haft väldig mensvärk/molvärk i både rygg och mage.
Det gick över med två alvedon sen har jag sovit så sött hela natten som vanligt.
Självklart med 5 toabesök, men de gör jag i stort sett i sömnen så de stör inte nämnvärt.

Igår hade jag en hel dag för mig själv här hemma. Det är ju som sagt väldigt ovanligt.
Och hur spenderade fru Liberto den då?

Joo... jag gick och la mig i min säng och åt fruktsallad, läste och ......somnade.
Blir väckt av att min mobil ringer, då är det Totte som ringer.
Jag frågar trött vad klockan är då är hon 17.00, jag har sovit i 4 timmar. haha

Då går jag upp och åker och handlar middag och gott till mig själv.
Sen sitter jag framför TV'n och svullar natchos och guacamole, chokladrån och middag tillsammans med mina goa katter.
Ända fram tills mobilen ringer igen och det är dags att åka och hämta Totte.

Väl spenderad dag i min ensamnet?
I min värld... JA!:-)

Kommentera inlägget här :