Jag mår BÄTTRE!:)

publicerat i ;

Äntligen börjar jag känna mig som en människa igen.
Det firade vi genom att äta lunch på Melanders Fisk. Vårt favvohak nr 1!

Efter det skulle vi shoppa till min älskade man... och det gick ju ungefär lika bra som vanligt.
Han är hopplös när det gäller att shoppa, alla kläder är för små och det slutar med att han blir sur och säger jag ska gå ner i vikt innan jag shoppar.
Så har han sagt i ....hmm...låt mig se.... typ 4 år!
Men i alla fall så kom vi ifrån Täby C med riktigt sjyssta kläder till honom. Det är ju tur det eftersom han ska stå och rita och prata inför massa massa människor på onsdag.

Själv så skulle jag shoppa en amningsbh, men hon i butiken rekomenderade att vi kommer tillbaka när mjölken runnit till så att vi vet om brösten skulle få för sig att växa nåt. Det var ju faktiskt inte en helt dum idé med tanke på att jag faktiskt inte vet om jag kommer kunna amma pga LKG'n och min bröstförminskning.
Jag hade dock sett fram mot att shoppa någonting till mig själv.....
Jaja.. det får bli nån annan dag!

Efter shoppingturen så skulle vi gå en promenad i det vackra vädret, den blev ju typ 5 minuter lång eftersom det kändes som att magen skulle sprängas och mensvärken kom som ett brev på posten.

Då åkte vi hem och spelade Buzz istället.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hahaha, det där låter exakt som min sambo när jag tvingar honom att köpa kläder. Han är sur efter 10 min för att ingenting passar. Men skam den som ger sig, man får ha tålamod :)



Buzz är kul, det var längesen vi spelade här hemma. Vi hade en period då vi blev hjärntvättade av Guitar hero. För en gångs skull var jag bättre än sambon, vilket resulterade i att han inte gillar det spelet längre hahaha.



Skönt att du börjar känna dig piggare igen!



Kram ♥

Kommentera inlägget här :