JIIIHAAAA!!!

publicerat i ;

Idag kan det nog inte finnas så många som är lyckligare än jag. (skulle kanske vara de som har sina bebisar här redan då)

Jag var nämligen inne på skatteverkets hemsida för att titta till min deklaration. Jag hade ställt in mig på att jag måste betala tillbaka pengar till det härliga Sverige.... MEN.....

Jag ska få tillbaka pengar... MYCKET pengar!:) Så mycket pengar att vi faktiskt har råd att göra en resa i sommar någonstans underbart med vår lilla Böna!

Jag kan inte ens förstå det... dessa pengar är MINA!?!

JIIIHAAAA!

Nu ska jag nog fira på något vis... har inte bestämt hur än bara!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Grattis grattis! Jag får också tillbaka en rejäl slant. Inte så mycket som du, men det skulle kunna räcka till en trevlig resa :) Om inte sambon kommer på nåt mer praktiskt (läs tråkigt) att lägga pengarna på :)

2:a kommentar, skriven , av jennifer o philip:

grattis! härligt att få tillbaka på skatten=)

Kommentera inlägget här :