Katt med vårkänslor

publicerat i ;

En av våra katter har fått spel.
Förmodligen vårkänslor.

Tänk om jag kunde få samma känslor va härligt det hade varit.

Jag vaknade klockan 10 idag, inget konstigt med det eftersom Tottes klocka ringer klockan 10. Lyxigt kan man tänka, men eftersom han arbetar större delen av nätterna så sover han kanske 7 timmar ändå bara.
Jag gick dock och la mig klockan 20.00 igår. Så jag har verkigen sovit sjukt länge.
Idag känner jag mig något piggare än igår. Tur är väl det eftersom vi faktiskt ska på visning på BB stockholm idag. Kanske trevligt att kunna stå upp under det besöket.

Min gårdag spenderades nämligen liggandes i soffan hela dagen. Jag lyfte bara på min kropp när jag verkligen var tvungen att gå på toa. Då passade jag även på att kolla mail och annat viktigt på nätet.

En annan sak jag tänkt på under dessa månader nu det är att tvätten verkligen är en "Never ending story".
Det spelar ingen roll om jag tvättar en maskin tvätt om dagen likförbannat är det ALLTID tvätt i tvättkorgarna.
Jag SKA lyckas få dem tomma..... någon gång!

Kommentera inlägget här :