Märklig känsla

publicerat i ;

Jag mår väldigt märkligt.
Inte nog med min förkylning, i natt har jag haft en märklig ond känsla i magen.
Jag är liksom öm på något vis... i hela magen.

Så i morse tog jag mig i kragen och ringde min BM och frågade vad hon trodde att det kunde vara.
Hon trodde att min kropp förberedde sig på en förlossning just nu och att det kanske inte var så jätte långt kvar.
MEN.. hon sa även att det kan ha med förkylningen att göra och att kroppen är lite lustig så här i slutet av graviditeten.
Blir det sämre skulle jag ringa förlossningen. Så nu hoppas vi att det inte blir sämre!

jaja.. jobbigt att hon säger att det kan vara på G nu när det även skulle kunna vara 5 veckor kvar. Jag tänker att det är 5 veckor kvar för att det inte ska kännas så jobbigt om det nu blir så.

Idag har vi i alla fall köpt nya krokar till den fina vaggan vi fått låna. Jag (läs totte) ska försöka fixa den ikväll så att jag kan lägga upp en fin bild på vårt sovrum imorgon nu när faktiskt allt är nästan klart!

Kommentera inlägget här :