Min drog, nässpray

publicerat i ;

Nu hoppas jag att min hälsa återvänder till en bra status så att jag kan börja uppdatera lite här igen.

Jag mår väl egentligen sådär idag också.
Mådde bättre igår....
Sjukt frustrerande att inte känna att hälsan är på topp när kroppen definitivt inte är det.

I natt har jag sovit riktigt dåligt. Om jag inte vaknat för att jag varit kissnödig så har jag vaknat för att näsan har varit helt igentäppt. Det värsta är att när jag andas genom munnen så får jag så fruktansvärt ont i halsen. Nässprayen och jag är återigen bästa vänner. Nässpray och mat är två av mina största droger.
Jag blir ALLTID beroende av nässpray när jag måste ta det.
Nu har jag tagit nässpray i 6 dagar, man får högst ta i 7.....
Men nu är jag faktiskt så pass förkyld att jag inte skulle kunna leva utan min nässpray. Inte bara pga andningen utan även pga mina bihålor som har en tendens att göra ont när de inte befrias från mitt snor.

Jag och Totte var precis och åt en fantastisk brunch på Sirap. *mums*

Nu ska jag sätta mig och fortsätta läsa boken "Att föda" som är skriven av chefsbarnmorskan på BB Stockholm, Gudrun Abascal. Mycket spännande nu när det börjar närma sig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Stackare! När jag var kroniskt täppt under graviditeten fick jag "tillåtelse" av MVCläkaren att använda näsdroppar så länge jag behövde, ofta släpper täppan när bebisen sen är ute.

Kramar

Kommentera inlägget här :