Min stora Böna

publicerat i ;
Ännu en dag av fullt upp!

Började dagen med att passa lillmax eftersom han fortfarande är sjuk stackaren.
Vi hade en lugn och skön förmiddag med mycket ritande och bokläsning.

Sedan bar det iväg på det sista ultraljudet. Vår Böna är verkligen stor nu.
Han väger 2300 gram och ligger precis på normalkurvan. PERFEKT!

Läkaren försökte titta på gomen igen men kunde inte se nåt eftersom vår prins alltid har en tendens att ligga med händerna för munnen. Sedan hade han navelsträngen framför ansiktet också vilket försvårade det hela ännu mer. Idag såg man ju typ inget på ultraljudet heller eftersom han är så stor. Dock är det skönt att läkaren konstaterat att allt ser normalt ut.

Efter det åkte jag hem och tog en välbehövlig sovpaus på 2 timmar innan Totte och jag skulle iväg till Danderyds Sjukhus på föräldrarkurs. Den var ingen höjdare och både Totte och jag önskade att vi var hemma istället.
Nu är vi äntligen hemma och jag är oroligt trött. Imorgon ska jag inte göra något annat än att sova!
Börjar känna mig lite småhängig..... kan det vara så att fantastiske Max har smittat mig... Hmm....

Jag bjuder på ännu ett fint porträtt på min lilla Böna.
Jag tycker att det ser ut som att han ligger och fnissar lite:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Visst ser han allt lite lurig ut ja. Vad kul med 3d ul. Själv var jag alldeles för snål för det hahaha :) Nöjde mig med att betala pengar för att få veta könet. Konstiga grejer man har för sig...



Jag går inte ens på föräldragruppen denna gången, det var så fantastiskt tråkigt och gav mig ingenting förra gången. Då gör jag hellre som du sa, stannar hemma och sover :)



Kram ♥

Kommentera inlägget här :