Nyrakade ben

publicerat i ;

Idag har jag haft tuppjuck på att få saker gjorda.

Det jag är mest stolt över är att jag hör och häpna rakat mina ben idag för första gången sen i november. Jiiihaa;)

Det är detta som man kanske i ett vanligt icke exhibitionistiskt liv kanske skulle välja att inte berätta. Men nu ter det sig ju på detta sättet att jag är grymt stolt över detta. Jag slutade inte heller förens jag kände att jag faktiskt skulle kräkas om jag fortsatte stå i den märkliga position jag intog.

Jag plockade även mina ögonbryn... ojojoj

Jag smörjde in mina ben...

haha.. man kan tro att jag inte tar hand om mig själv annars, och det gör jag nog inte. Inte på det sättet i alla fall.

Nu känner jag mig otroligt fräsch och kan njuta av att gå och lägga mig i min SNART nybäddade säng. För har man gjort sådan ansträngning för kroppen då ska tametusan sängen vara ren också.

Sov sött mina vänner!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Towe:

jaha vad kul, jag går in i vecka 37 idag, så snart ska jag läsa om vad som händer med bebisarna då :D alltid lika kul att byta vecka.

Jag hoppas med dom sätter igång mig, vill inte ligga över bara för observation, så mycket gillar jag INTE sjukhus.





och de där med benen, jag tror jag rakat dom två gånger under graviditeten, kommer ju knappt ner för sjutton sen är man genom svett när man är klar :D

Kommentera inlägget här :