Perfektion gör mig glad!

publicerat i ;

Det finns nog egentligen ingenting som gör mig så glad och nöjd som perfektion.
Tyvärr är jag ju långt ifrån den perfektionist jag skulle vilja vara.
Om jag var en perfektionist :

-hade jag inte gått upp 17 kilo nu,
-jag hade haft ett mer städat hus,
-jag hade haft finare i mina garderober

osv osv... hehe... insåg att listan skulle bli för lång om jag fortsatte!

Men i alla fall så har jag idag gått ett steg i perfektionens riktning!
Jag har vikt om ALLA lakan i vår ägo, sedan har jag flyttat upp hela linneskåpet till vår nya byrå i sovrummet.
Det känns så otroligt bra!

Nu kan jag imorgon fixa ordning i den tomma graderoben. I sommar kanske jag kan plocka fram mina gamla kläder också.
Jag SKA nämligen gå ner till min startvikt i sommar. Sen ska jag gå ner lite till också! hehe

LYCKA TILL JOHANNA!;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Här är det rena snökaoset nu... Är inte alls nöjd med det här faktiskt.

Man kunde ju i alla fall bosätta sig i solen under vinterhalvåret. Den svenska sommaren kan ju vara trevlig, även om den inte har varit det de senaste 5 åren :)

Lika bra att sticka direkt med bebisarna ja, de kostar ju inget på flyget och så :)



Kollade du på filmen? Var den bra?

Kommentera inlägget här :