SJUK!

publicerat i ;

Japp nu sitter jag här med feber, ont i halsen och förkyld. SÅ KLART!
Trodde jag att jag skulle klara mig, befängd idé.

Låter som en kråka gör jag också...

I natt har jag vaknat från och till hela natten dels pga feber, snor och annat som hör sjukdom till men sen självklart även toalettbesök!

Blev väldigt glatt överraskad när jag fann min bebiskatt här:



Nu sitter jag mest och tycker synd om mig själv och dricker hallonbladste.

Nu börjar känslorna av att vilja ha sin lilla bebis här bli riktigt stora!
Tänk när vi kan ta en promenad i vårvädret med en bebis i den där fina vagnen som står och bara väntar i hallen nu.
Ghaaa...
Tänk att det kan vara en realitet snart!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Vilken fiiiiin katt! Och de är för söta när de ska provligga alla saker och gömma sig både här och där.



Jag har börjat totalvägra nattliga toabesök :) Funkar bra än så länge, men en vacker dag kissar jag väl på mig i sömnen hahaha :)

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Hej Johanna!!

Vad spännande att det snart snart snart är dax nu!! Hittade hit via FL (Nenel, minns du mej?) och vill jättegärna följa din resa om jag får?

Stor kram

Kommentera inlägget här :