+12

publicerat i ;


Hej allihopa!

Ännu ingen bebis i sikte.
Idag har jag mailat Gudrun och BBStockholm angående igångsättning.
Förhoppningsvis blir det på Torsdag som är dagen då jag går in i vecka 42+0.
Men vi får väl se!

Jag har haft magkramper hela natten igen och känner mig inte så kaxig idag. Har fått sova från 5-tiden ungefär. Att få bebis sen kommer förhoppningsvis ge mig några fler timmars sömn:) Om än avbruten såklart!

Idag är det första dagen det regnat på typ en månad och det känns faktiskt otroligt skönt.
Det är en bra dag att åka in till förlossningen eftersom jag inte kommer missa någon sol;)
Vi får se om Bönan håller med mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Ja in med er på förlossningen nu!! Så kommer ni tillbaka till helgen när det ska bli strålande sol igen :-). Ja du det där med sömnen på slutet är drygt, men jag lovar att när bebis väl är ute så är man också trött, trött, trött haha. Nu hade vi turen att lilleman sov hela nätter de första två månaderna (och det var ok eftersom han var så stor), men sen tog han igen sig :-D och nu vaknar han sällan senare än 06..gäsp!!

2:a kommentar, skriven , av Jennifer o Philip:

hoppas det kickar igång snart, förstår verkligen att du är TRÖTT på det nu o längtar massor efter din lilla böna=)

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Oj oj oj, nu på torsdag? Ja men det är väl på tiden iofs. Men Gud så spännande! Men han vill verkligen stanna där inne så länge som möjligt :) Hemmakär ;)

Kommentera inlägget här :