+14

publicerat i ;

Nu är det mindre än ett dygn kvar innan jag blir igångsatt.
Sååå skönt!
Idag ska jag bara försöka njuta av livet förhoppningsvis utan för många magkramper.

En sak som är otroligt nice med att veta när vi måste dra iväg är att vi kan ha huset fint och städat när vi åker.
Jag hatar nämligen att åka iväg någonstans för att sedan komma hem till ett rörigt eller stökigt hem.
Så nu ser det fint ut och vi hinner ut o köpa alls om bör finnas hemma när vi kommer hem!

En sak som är mindre bra med att bli igångsatt och spendera hela förlossningen på sjukhus är att katterna kanske måste vara ensamma jätte länge. Så nu har vi bestämt oss för att svärmor eventuellt får åka hit och mata dem och släppa ut dem en stund.

Totte kan ju åka hem när förlossningen är över och vi hunnit njuta en liten stund av vår lillskrutt, men helst inte mitt i värkarbetet kanske:)

Jag lovar att försöka återkomma så fort jag någonsin kan med en uppdatering om hur allt gått. Trodde att jag skulle kunna blogga från min Iphone, men det verkar inte fungera. Vi får väl se!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Vad skönt att ni nu har tid för igångsättning. Jag blev också igångsatt (havandeskapsförgiftning på övertid) och det var rätt trevligt att käka i lugn och ro och sen ta taxin in och veta att nu snart är bebis ute. Taxichaffören var nästan i chock när vi skulle till BB och jag var så lugn haha. Väntar med spänning på nästa inlägg!!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Ett stort lycka till!!! Jag har hängt med här inne ett tag men inte kommit mig för att kommentera, skäms på mig! En stor kram önskar Sandra (Liten Lilja på FL). Som jag har hållt tummarna för dig!

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Åh kära du, all lycka till imorgon! Ska hålla alla tummar och tår för dig. Gud så spännande!! Och vad skönt för dig att äntligen få ett slut på den långa väntan.

Just den stunden när man väl kommer hem till sina saker är helt underbar. Ny bebis och allt känns bara helt övermäktigt. Underbart.



Lycka till som sagt, och hör av dig så fort du har möjlighet!

Puss & Kram ♥

4:e kommentar, skriven , av Monica Eng:

Åååååååå vad härligt och underbart! Vi kommer att tänka på dig och er alla tre imorgon!! Stor bamse kram från englarna, Lakrits och Lava :-)

5:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Jag finns också här och håller tummarna såklart!!! STOR KRAM och vi hörs snart med liten bebis i bakgrunden =) !!!

6:e kommentar, skriven , av Sandra och Stella:

Åh vad spännande, nu är det kanske i full gång då. Ville också bara önska dig lycka till, har varit inne och läst lite men inte kommenterat förrän nu. Hoppas att allt går jättebra, det är en fantastisk resa du har framför dig:-)

Stor kram Sandra (SandyD på FL)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Lycka till! =) /Okänd läsare

8:e kommentar, skriven , av Jennifer o Philip:

oj så spännande, kikar in här titt som tätt o väntar på uppdateringar, men förstår att du har helt annat fokus nu, tänk en liten bebis att snusa på==)stor kram! o njut!!

Kommentera inlägget här :