Aktiv dag

publicerat i ;

Idag har verkligen varit en aktiv dag i familjen Libertos liv.
Totte jobbade hela förmiddagen medans jag tittade på TV för ovanlighetens skull.
Sen bar det iväg mot Åkersberga för att sätta igång förlossning med långpromenad i ojämn mark.
Långpromenad blev det men ingen förlossningsstart än så länge.
På promenaden såg vi bland annat:



Efter långpromenaden bar det iväg mot Danderyd och mosters familj för att hälsa på nya katterna.



Det är två små nakenkatter som nu är döpta till Lakrits och Misses eller Mrs efter Mrs Obama! Så fyndigt tycker jag.
Jag drömde dock i natt att de döpte dem till Lakrtis och Salmiak, det tycker jag också hade varit roligt.

Sen åkte vi och hyrde Twilight till mig och Totte har jobbat hela kvällen.

Nu känner jag mig ganska säker på att ingen förlossning kommer sätta igång förens någon sätter igång den med lite våld. Vi har ju liksom testat allt nu som sägs sätta igång en förlossning. Nu kommer säkert någon med någon snusförnuftig tanke att "Slappna bara av så händer det". Ehhh... eller hur!
Jag har inte gjort annat än o slappna av sen den 18 December då jag blev heltidssjukskriven. Jag är inte stressad och känner mig inte annat än lugn och harmonisk mesta dels av tiden. Sen kommer så klart svackor då jag undrar om det ens ligger nån Böna i den förbannade jätte magen. :)

Kommentera inlägget här :