Förskolekö

publicerat i ;

Nu står Leo i kö för 5 olika förskolor här i vår närhet. De flesta har ca 100 barn i kö och jag undrar om vi kommer att få någon plats till nästa höst.
Leo är 3 veckor och redan nu finns en stress om han överhuvudtaget kommer att få förskoleplats till då han är 1,5 år. Det är helt sjukt.

Men men, det är inte mycket att göra förutom att hoppas:-)

Igår spenderade jag och Leo hela dagen med Leos morfar. Vi var ute på en långpromenad i världens mest kuperade terräng. Jag var ju tvungen att testa vad vagnen gick för. Leo har väl aldrig sovit så sött som under den promenaden. Jag var nervös att han hade fått hjärnskakning av den trippen, men han verkar vara som vanligt!

Idag ska vi inte göra någonting på dagen för ovanlighetens skull. Ikväll däremot ska vi gå till vårt favvohak i Solna och äta lite middag. VI har bjudit med Leos farmor också...


Den här fina dressen köpte jag för lite mer än två år sedan när jag längtade sjukt mycket efter barn. Äntligen ligger en liten fining i den!



Leo sitter i babysittern medans mamma Johanna fixar med dagiskö!





Min lilla stjärngosse!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marih:

Vilken fin dress han har på dessa kortena....vart har du köpt den?nyfiken

2:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Ja det med förskoleplats är ju så lagomt roligt att tänka på så tidigt ;-), vi har fortfarande ingen till hösten så vi får se vad det blir..



Jättefin liten dress på lilla godingen!! Önskar er en riktigt trevlig helg!

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Hej!



Vilken charmig liten kille ni har!

Ja Elisabeth berättade att du följde bloggen!... Roligt vad världen är liten! =)

Tack så mycket! Är JÄTTE nöjd med resultatet! Han är ju fortfarande svullen så det är ju svårt att se det färdiga resultatet ännu men WOW vad duktig Erik är! Är det på KS ni också går?

Nu ska jag fixa lite frukost åt familjen sen ska det lekas i solen HELA dagen!

Ha det gott!



Kram Johanna å Jesse

Kommentera inlägget här :