Fullt upp!

publicerat i ;

Leo och jag har haft fullt upp hela helgen. I torsdagskväll hade vi Rikard och Emma här och åt middag och spelade Buzz. Det var verkligen en toppen kväll och Leo var världens snällaste hela kvällen. Tyvärr hade han sovit lite för gott hela kvällen så han sov inte så sött hela natten. Detta gjorde att jag var lite trött i fredags.
Så fredagen spenderades softandes hela dagen.

I lördags så var vi på nationalmuseeum och tittade på en jättefin utställning. Leo var även då världens finaste kille och sov sött och sen när vi gick på restaurang så fick vi god mat och Leo åt och sen sov han sött vidare tills vi var hemma.

Igår var det kalasdag hela dagen. Min kusin Jonas fyllde år så vi var och åt tårta och umgicks med släkten. Sen kom vi hem och åt pizza tillsammans med Leos "mostrar" Louise och Lollo. Leo har världens tur som har så många i hans omgivning som älskar honom och som vill gosa med honom. :)


Pappa tycker att jag är ful i mössa, men mamma tycker att jag är såååå söt!





Två av världens bästa "mostrar" slåss om mig!



Idag har jag skrikit nästan all vaken tid jag haft. Till slut hittade mamma den bästa lösningen ever, att ha mig på magen. Nu sover jag sött intill mammas bröst och mamma har både städat och tvättat och bloggat!;)



Nu hoppas mamma snart att jag vaknar för jag borde vara jätte hungrig!
See ya!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra och Stella:

Vad fina ni är, låter som att ni haft en mysig helg. Kan säga att bärselen är en himla bra uppfinning, den hade vi mycket nytta av här också när Stella var liten...

kram

2:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Ni är verkligen jättefina! Det skiner om dig! Håller med om att bärselen är grym, jag använde den hur mycket som helst och rätt länge trots att han var (är) en tungviktare =)

Kommentera inlägget här :