07.30

publicerat i ;

Frysen är avfrostad och packningen påbörjad.

Jag har nu pratat med avdelningen där Leo ska ligga imorgon. Klockan 7.30 ska vi vara inne på Astrid Lindgren imorgon.
Leo får äta ett tidigt morgonmål vid 6 tiden... sen blir det fasta. Inte alls lika farligt som jag trodde faktiskt.

MEN... jag blir lite irreterad.
Leo skulle legat på avdelning Q63. Från den avdelningen har vi fått ett informationsblad osv.
Nu när jag ringer dit så visar det sig att den avdelningen är full så vi ska ligga på avdelningen en trappa ner vilket är Q62. Inte så stor skillnad kan man tänka sig, men när jag googlar så inser jag att det är en ortopedavdelning....
Har lite svårt att se var läpp blev ortopedi. De gör säkert ett lika bra jobb...
MEN... när jag ringde till Q62 och skulle få anvisningar om fastan och liknande så sa sköterskan jag pratade med: "Ja för du ammar väl honom fortfarande?"

EEHHH.. om det är någon som ska veta att det inte går att amma LKG barn så är det väl en sjuksköterska som ska ha hand om min son efter operationen. Det är möjligt att hon inte tänkt sig för, men ändå!

Jaja, nu ska jag inte tänka mer på det.

Nu ska jag snart fixa lite middag och sen hoppas jag att jag sover lika bra i natt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tessou på Familjeliv:

Jag tänker på dig MASSOR ska du veta.. Själv är jag så nervös så jag spyr snart! :/ Håller alla tummar och tår jag har imorgon 7:30...

/KRAM Therese med Elias

Kommentera inlägget här :