2 dagar till operation

publicerat i ;

Imorgon eftermiddag ska jag ringa in till avdelningen som Leo ska ligga på efter operation och höra om vi ska komma in på kvällen eller på onsdag morgon. Jag hoppas på ett sätt att vi inte behöver komma in förens på morgonen, men samtidigt, om vi ska fasta redan från midnatt så kan det vara skönt att vara där redan.

Att fasta Leo kommer bli RIKTIGT spännande.

Tänk vad tiden gått fort ändå.

För lite mindre än ett år sedan låg Leo i magen och jag var förtvivlad över att han hade läppspalt (vilket var det enda de såg då). Jag trodde att livet skulle bli superjobbigt om det var total LKG. Det har det ju faktiskt inte varit. Långt ifrån.
Livet med Leo är helt fantastiskt.

Självklart stöter vi på svårigheter som inga andra föräldrar stöter på. Detta märker man främst när man pratar med andra nyblivna mammor. Mina tankar går kanske inte riktigt likadant som andra föräldrars.

Just nu har vi svårt med maten. Vi kämpar och hoppas att det snart blir bättre. Det är ju tur att han tycker om vällingen i alla fall. :)

Min lilla trasdocka är mitt allt. Finns inget eller ingen jag älskar lika extremt mycket som honom även fast Totte och min övriga familj kommer tätt efter.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Åh vad ni är fina!! Jag tänker på er massor i dagarna!

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Gud va söt han är !

Hoppas att allt kommer gå bra på op. Jag mins hur det var och det med fastan var spännande men det gick hur bra som helst så de kommer de göra för dig med =)

Håller tummarna på att alt kommer till att gå bra.

Kram

Kommentera inlägget här :