3 timmars sömn i natt

publicerat i ;
Man är ju inte direkt bloggsugen efter så många nätter utan ordentlig sömn.

Leo sover verkligen riktigt riktigt illa nu efter operationen.
I natt har jag fått sova tre timmar, och de är inte ens utan avbrott.
Han vaknar och skriker och skriker tills han får komma upp, då blir han lugn och tyvärr oftast pigg.

I morse vaknade han klockan 05.30 och ville gå upp. Jag försökte i en timme att bara få honom att vara lugn brevid mig i sängen så att han skulle bli trött igen. Men icke sa nicke.

06.30 gick vi upp och lekte.

Vid 8 blev skrutt jätte trött och jag tänkte JIPPIE, nu får jag sova.
nänänä... klockan 8.20 vaknade han o skrek. Lyckades få honom att somna om sen vaknade han klockan 09.00 och ville gå upp.

Sen dess har det varit fullt ös, men en sjukt trött mamma och en alldeles för pigg Leo.
För att pigga upp mig själv så gick vi ut på promenad, men Leo skrek så att man trodde att han skulle dö hela vägen så det blev väl bara 40 minutare. När vi kom hem blev Leo jätte glad och skrattade så han inte visste vart han skulle ta vägen. Snacka om labil unge!:)

NU äntligen efter många om och men så sover i alla fall lillprinsen. Nu är det dock för sent för mig att ta mig en tupplur, då somnar jag inte ikväll sen istället.

För att pigga upp mig själv nu ska jag gå o göra falukorv och makaroner till mig som är en av mina favvorätter. Som lyx ska jag ha nalle puh makaroner till. haha.
Man får bara så roligt man gör sig!;)

Kommentera inlägget här :