dagen

publicerat i ;
Idag har varit en riktigt fullt upp dag.

Vi började dagen med mys och lek hemma på mattan.
Efter lunch begav vi oss hem till Sara och Emelie för fika och lek.
Tyvärr var Leo helt super trött så han lekte inte så mycket utan satt mest i min famn och såg trött ut.

På väg hem därifrån somnade han som en liten gris i vagnen och fick sova tills det var dags att åka iväg på nästa äventyr.
Leo fick nämligen följa med mig på simskolan idag.
Han var otroligt duktig. Jag hade sån tur att min svägerska Kicki kunde leka lite med henne medans min brorson badade med mig. Sen stannade de extra länge och lekte lite med Leo. Vilken toppen familj man har!

Nu är vi hemma och har precis lagat första middagen från "Middagsfrid". Super gott!:)

Leo somnade tyvärr i bilen på väg hem så nu är han vaken och supergnällig. Jippie!;)
Men han ska få mat nu så somnar han förhoppningsvis sen.

Kommentera inlägget här :