Händelserik natt

publicerat i ;

Natten har inte varit präglad av sömn, det är en sak som är säker.

Jag gick upp och la Leo och mig själv i våra sängar klockan 23.00.
00.16 vaknar Leo och gallskriker och får mat.
Han vrider och vänder på sig i en timme och faller äntligen i djupsömn när klockan är 01.30, då slumrar även jag till.
Han gnyr och gnäller flera gånger under de närmsta timmarna.
Klockan 04.30 går Totte och lägger sig efter att ha jobbat ett låååångt arbetspass.
04.35 passar Leo på att vakna.
Jag ger honom mat i hopp om att han ska somna om, men icke då!

Eftersom vi alla tre då är pigga så fixar Totte frukost på sängen och så tar vi fram ett avsnitt av Californication o tittar på i sängen.
Innan av avsnittet är slut så sover Leo sött och sover sen fram till 8.30.
Då går Totte upp med honom.
Själv får jag sova vidare till 9.50. Då går jag upp och löser av Totte.

Kul va!:)

Jag känner mig relativt utvilad nu och när man ser den här lilla tokbebisen så kan man ju inte bli annat än lycklig och pigg.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pia:

Vilken sötnos till son du har! Ett leende som smittar ända in i själen!



Och du! Sova kan man göra när man blir gammal säger dom som vet...

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Hihi vilken natt!

Det lugnar sig säkert, hans vecka har ju innehållit massor av konstiga saker med op och allt.

Stor kram till er båda!

3:e kommentar, skriven , av Veronica & Isak:

Hoppas kommande natt blir lite lugnare =). Vilken underbar bild, det är sann glädje det!! Vad han har börjat få dina drag nu!!

Kommentera inlägget här :