I väntan på operation

publicerat i ;

Vi är nu på Astrid Lindgren och Leo väntar duktigt på att åka ner till operation.

Hela familjen har sovit riktigt gott i natt och jag är otroligt glad att vara mitt gamla vanliga coola jag.
Jag är inte ett dugg nervös just nu faktiskt. Kommer säkert att bli jätte jobbigt att söva honom och lämna honom där. Trots allt så tror jag att jag varit riktigt nervös färdigt nu.

Leo med emlade händer:



Leo i väntan på operation med nål i handen och allt:



Sista bilden med nappen på länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Adorable moments:

Aww, sötskrutt!! Jag ska hålla alla tummar jag kan hitta idag för att allt ska gå bra!! Du är otroligt stark Johanna och jag är helt övertygad om att detta kommer gå fin fint! Även om jag också förstår att det kommer vara fruktansvärt jobbigt!!

Vi tänker på er!!



Styrkekramar <3

2:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Det kommer att gå fint, mina tankar är med er idag!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Sofia:

Lycka till, det kommer säkert gå super!

4:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Åh sötnosen!! Håller alla mina tummar för er idag!

Kramar

5:e kommentar, skriven , av Fia:

Har sagt det förr och säger det igen,LYCKA TILL! Kikar in här lite då och då för att se hur allt ter sig,vet precis hur det är med tanke på att det inte alls var länge sen liam var in på op,och ska dit igen i dec.

Tycker barnsängarna är så hemska,stela och kala..

6:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Så söt han är i sin lilla sjukhusskjorta=)

7:e kommentar, skriven , av Maria:

♥ ♥ ♥ Åh lille sötnöt!!! Ska tänka på er hela tiden! Det kommer gå kanonfint, det är jag säker på. Och han är ju verkligen vid gott mod.

Lycka till nu och hör av dig så fort ni är klara och du har tid.



Kram ♥

Kommentera inlägget här :