lyckligt lottad

publicerat i ;
Vi började dagen med mamma-babypass på SATS! Riktigt skönt och jobbigt. Började tyvärr få ont i huvudet efter passet och det har bara blivit värre. Leo var på sin 6 månaders läkarkontroll idag och allt var toppen. Tur att han "bara" har fel på sin läpp, käke och gom. På sjukhuset var det en riktig reality check. Jag har insett hur bra vi har det med en son som är helt frisk med bara en utseendemässigdefekt. Jag såg så många i sorg på sjukhuset över att deras barn var sjuka och vissa visste inte ens om deras barn skulle överleva. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad och hoppas för allt i världen att det får fortsätta så. Jag har fått influensavaccin idag. Får väl se om jag ligger i feber imorgon. Nu ska jag fortsätta titta på Ghostwhisperer.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

ja ibland behöver man sådana tankeställare för att förstår hur lyckligt lottad man är=)=)=)

Kommentera inlägget här :