Måndag...återigen

publicerat i ;

Det är så otroligt skönt att inte bäva för att det är måndag.
Jag älskar det här livet. Att umgås med min son varje dag är det bästa som någonsin hänt mig.

Vi är tillbaka i förorten eften en superskön "cityweekend".
Lördagen gick vi mer än vi någonsin gått förut tror jag.
Vi hann med massor!

Vi köpte julklappar, vi gick på julmarknad i Gamla Stan, vi var på Livrustkammaren, vi promenerade på Djurgården.... ja vi gjorde precis det vi ville helt enkelt. Dagen avslutades med middag på en av våra favoritrestauranger "Chopsticks". Sen promenerade vi tillbaka till Villa Källhagen där vi tittade på Robinsson och sen somnade gott.

Söndagen började vi med och avslutade vi vår vistelse på Källhagen med en riktigt god Brunch. Härligt:)

Idag ska jag försöka hinna träna och sen har jag nästsista simskolemåndagen. Hur kul det än är så är det rätt skönt när det börjar lida mot sitt slut.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vilken härlig helg!

Kommentera inlägget här :