Sleeping beauty

publicerat i ;

Natten har gått över förväntan.
Leo har vaknat nästan precis vid hans vanliga tider under natten. Skillnaden nu har varit att jag gett honom mat när han vaknat för att försöka få igång honom igen.

I morse när han vaknade klockan 05.00 var han sitt gamla vanliga glada och nöjda Leo. Han pratade och skrattade. Till slut lyckades jag få honom att somna om vid 6.30.
Lillskrutt sover fortfarande men jag blev väckt av sköterskorna vid 8 tiden. Så då tyckte jag att jag lika gärna kunde gå upp och göra mig iordning.

Bjuder på en bild av min just nu sovande älskling:



På något märkligt sätt har jag redan glömt bort hur han såg ut innan. Lika perfekt som jag tyckte att han såg ut då, lika perfekt tycker jag att resultatet av operationen ser ut att ha blivit.
Ingen kan nog vara gladare än jag!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Ja det kan ju va på ett annat sätt man uppskattar kommentarerna när det är nån som vet precis vad det handlar om.Många andra kan ju säkert försöka förstå men vi GÖR det ju verkligen.Skönt att natten gått bra,liam sov som en kratta första natten..eller snarare inte sov.

Aha dom har trådlöst där,härligt.Önskade dom hade det i uppsala också..man hade kunnat slippa en massa dötid.Har en bärbar jag med men inget bärbart bredband..När beräknar dom att ni ska få åka hem? Hur går det utan nappen?

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Åh vad skönt att allt gått bra! Han är som du säger lika söt nu som innan. Kram

3:e kommentar, skriven , av Jessie:

Villken fin kille ni har!



Hamnade av en slump på din blogg för en tid sedan och sedan dess varit in då och då och läst. Tycker du är jättetuff som hanterat allt så coolt!



Hoppas återhämtningen efter operationen går lika smidigt som allt tycks ha gjort hittills och massor med lycka till inför de kommande ingreppen!!!



Kram jessie

4:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Jag blir så rörd och glad. Tänk att operationen är över! Han är, precis som innan, så vacker! Och du är så himla stark!

Kramar i massor

Kommentera inlägget här :