Underbara dag

publicerat i ;
Solen skiner (nästan).
Jag har hunnit vara en sväng på gymmet.
Lillskrutt har sovit gott i natt.
Likaså jag.

Det kan bli mer underbart än så, och det är det!:)

Lite sentimental som jag känner mig så kommer lite godbitar ur Johanna o Tottes historia i bildform.

Någonstans i Australien på en flygplats (vår första resa tillsammans)



I en helikopter över Manhattan på vår förlovningsresa



Vi med min underbara familj på vårt fantastiska bröllop. Leo ligger i magen!:)



Första familjebilden (Totte ser oförskämt pigg ut och jag ser oförskämt tjock ut.. haha)



Leos dop i Danderyds kyrka



Leo sötnosen efter operationen.



Insåg att vi inte har någon ny familjebild. Det får bli lagom till lucia tror jag när lillskrutt har fått sin fina pepparkaksdräkt.

Kommentera inlägget här :