WOhooo

publicerat i ;
Jag skrev det här inlägget tidigare och när jag insåg att det inte skulle gå att publicera så tryckte jag på kopiera....och magiskt nog så när jag tryckte på paste nu så kom det!:)
Det är tur det!!!




Tänk att man kan längta till fredagen när våra veckor egentligen ser likadana ut.

Vi har varit ute på stan idag för första gången på hur länge som helst. Jag fick lite julstämning faktiskt.
Lite tidigt kanske, men ändå!:)

Idag har jag även lyckats vinna en pepparkaksdräkt till Leo på Tradera. Han kommer bli en så söt pepparkaka så. Jag ska även köpa en tomtedräkt som han kan ha i jul.
Jag är ett riktigt riktigt julfreak. De senaste åren har dock detta avtagit mer och mer pga olika omständigheter.
Idag känner jag dock att det är på väg tillbaka. Nu har nämligen vi bestämt oss för hur julen ska spenderas och det är en såååån relif!

Så nu blir det till att fixa huset o grejja inför jul. Vi kommer inte köpa så mycket julklappar till Leo, mest sådant som vi ändå behöver.

Jag har tre saker på min önskelista än så länge:

- svarta skinhandskar (så att jag kan gå och se lika snygg ut ute som nu när jag går med barnvagnen)

- Nya oillaluktande tofflor.

- Jacuzzi till badrummet.

Nu ska jag ägna mig åt min gnällspik här brevid.




Leo ligger och sover sött, jag tittar på IDOL och livet känns rätt härligt.

Kommentera inlägget här :