Beautiful Thursday

publicerat i ;

En härlig torsdag som började med grötfrukost för oss alla tre i familjen.
Leo tyckte inte att det var så roligt så det slutade med välling till slut i alla fall.

Sen promenerade vi till Täby C och mötte Sara och Emelie. Där fikade mammorna och gick på systemet;)
Jag hade tänkt att bjuda Totte på en riktig lyxmiddag med champagne imorgon! Kan ju skriva det här eftersom han obviously inte läser bloggen.

Sen promenerade vi hem igen.
Jag är på superhumör nu. Promenad i solskenet med trevligt sällskap var precis vad jag behövde.
Nu ser jag fram mot Afropass ikväll!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra och Stella:

Var längesen jag skrev något här men jag följer er här för det mesta:-)

Men vad stor er fina kille har blivit, inte klokt vad tiden går. Ha en mysig helg, lyxmiddag låter inte helt fel...

Kommentera inlägget här :