Bröllopsdag

publicerat i ;


Hela helgen har vi haft fullt upp.
Totte har ställt ut på konstutställningen i Åkersberga Centrum hela helgen och sen igår så firade vi vår första bröllopsdag.
Vi hade en jätte mysig kväll med trerätters middag, gott vin och massa mys!
Fick världens finaste diamantörhängen som jag önskat mig hur länge som helst!:)
Så nu är jag uppkittad från topp till tå!
Fick nämligen även på mig min vigselring igår för första gången sen nån gång i mitten av graviditeten!
Wiiiii:)



Best day ever!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Fina bilder och fina kläder..

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Grattis på bröllopsdagen, vad jättefina ni var!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Åhhh gumman, grattis i efterskott! Vilken underbar dag ni verkar ha haft, och vilken present du fick :)



Visst är det skönt nu när man kommit igång med träning och allt! Härligt!



Ha ännu en bra dag med din lille prins :)

Kommentera inlägget här :