Godmorgon

publicerat i ;
Godmorgon världen!

Idag har vi en bra dag att se fram mot. Visserligen är de flesta dagar i mitt liv bra, men idag ser inte dagen ut som en vanlig dag i mitt mammaliv.

Vid 13 tiden blir det fika hos en tjej i mammagruppen. Efter det bär det snabbt iväg hem för att ta på träningskläderna och packa ner finkläderna. Totte skjutsar mig till träningen och efter det så har jag en barnfri eftermiddag och kväll.

Eftersom Totte måste jobba så kommer Leos farmor och leker med Leo hela eftermiddagen.

Själv ska jag först köra ett riktigt hårt träningspass. (har blivit alldeles för få av dem den senaste veckan eftersom jag inte vill lämna in Leo på barnpassningen innan operationen.)

Efter det ska jag duscha, basta och göra mig i iordning i lugn och ro.

Sen klockan 18 ska jag möta mina bästa tjejer för en middag på Byn.

JAG LÄNGTAR!

Fast medans jag väntar passar jag på att pussas och kramas med min underbara Leonidas. Då går tiden fort!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jessica:

kikar in, såg din adress på FL

2:a kommentar, skriven , av tess:

jag vill också äta på byn med er!

krama alla från mig!

Kommentera inlägget här :