Inskrivning

publicerat i ;
Imorgon är det dags för inskrivning på sjukhuset för Leo.
Vi ska vara där 9.40 och träffa plastikkirurgen och sen blir det ett besök hos narkosläkaren också.

Samtidigt som det ska bli spännande för att allt är i rullning... är det läskigt.
Trodde aldrig att jag skulle tycka det.
Lugna, sansade och rätt oberörda jag... är NERVÖS!


Idag har jag och Leo varit på barnvagnsbio tillsammans med Johanna och Himla.
Det var verkligen supermysigt. Vi såg Bröllopsfotografen!
Riktigt riktigt bra film.
Perfekt balans mellan humor och allvar. Precis en sådan film jag längtat att få se.

Barnvagnsbio kan jag varmt rekomendera för alla som inte varit på det med sina små. Jag kommer absolut att göra om det igen, så snart som möjligt.

Nu ska jag fortsätta titta på Grey´s anatomy som är på paus.

Berättar imorgon hur det gått på sjukhuset!

Kommentera inlägget här :