JAG dag

publicerat i ;
Dagen har verkligen varit toppen.

Mysig pratstund med "mammorna", tyvärr blev jag inte kvar så länge eftersom jag sedan skulle njuta av MIN eftermiddag och kväll.

Hemma slängde jag på mig träningskläderna och Totte och Leo skjutsade mig till gymmet.
Träningen gick helt otroligt mirakulöst bra.  Börjar fundera på om jag var lite övertränad där ett tag när det bara gick kalasdåligt.
Jag njöt av varenda minut. Körde crosstrainer i 50 minuter och sen ett styrkepass på 30 minuter där jag fokuserade på ben, rygg och mage.

Sen njöt jag av en lång dusch och bastu där jag njöt av att bara vara jag. Bara vara Johanna.
Tänk att det är så lätt att glömma bort sig själv när man blivit mamma.

Jag hatar vanligtvis att åka buss och tunnelbana. Bortskämda jag.
Idag tyckte jag att det var jätte mysigt. Skön musik i öronen och utan stress for jag in till stan.

Middag på "Byn" med mina underbara bästa vänner. TACK för att ni finns!

Nu är jag hemma igen och kvällen har avslutats på det allra bästa sättet.

Nu ska jag gå och sova så att jag är den allra bästa mamman jag kan vara när min älskade son vaknar.

Kommentera inlägget här :