Kvällstankar

publicerat i ;

- Extremt skön promenad idag med trevligt sällskap.

- Mycket härligt aftopass på SATS.

- Har världens snällaste man. (oftast)

- Har världens sötaste, charmigaste och gosigaste son. (för det mesta)

- Längtar tills imorgon när jag förhoppningsvis får skämma bort min man med god mat och lite mer sällskap än de senaste dagarna. (förhoppningsvis)

- Undrar hur många timmar jag får sova i natt. (Många hoppas jag)

- Hoppas att Leo håller sig mer mätt i natt än tidigare nätter eftersom han ätit bättre idag.

- Funderar på hur livet blir när jag börjar jobba igen. (vill aldrig jobba igen.. helst)

- Undrar om alla människor som dör måste vara snälla och trevliga mot varandra uppe i himlen. (eller var man nu tar vägen)

- Undrar verkligen var Leos favoritjeans har tagit vägen. (Läs mina favoritjeans till Leo)


Japp.. det var väl de funderingarna jag satt med på huvudet just nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Mysigt inlägg;) jag håller med o känner igen mig i många av punkterna;)

Kommentera inlägget här :