Lördag första dagen på helgen

publicerat i ;
Fast... i vår familj så är det inte så stor skillnad på helg och vardag numer.
Kanske att jag lyckas tvinga Totte att inse att han ska umgås lite mer med mig och Leo:)

Nu har i alla fall större delen av förmiddagen gått och Leo har ont i magen och jag har ont i magen.
Jag hoppas att det blir bättre snart för det är sjukt irreterande att gå runt och må lite halvkasst.

Jag blir extremt trött på min viktnedgång... eller ickeexisterande viktnedgång kanske man ska säga.
Jag har gått ner 4 kilo sedan 29 Juli. Mer än ingenting... MEN... nu står det helt still igen.
Jag tränar 4-5 gånger i veckan och jag äter betydligt bättre. Ändå så händer ingenting.
Det är kanske dags att inse att jag ska känna mig duktig över att jag mår väldigt mycket bättre. Pulsen har blivit bättre och jag känner mig piggare.
Jag kommer inte ge mig utan fortsätta i samma anda... det är ju fantastiskt att träna. I love it!:)

Nu ska jag gå o ta hand om min griniga son!

Kommentera inlägget här :