Mamman, Leo och natten

publicerat i ;


Det märktes på min/vår lillkille att det inte hade varit som det brukade igår.
Han sov jätte oroligt och i natt vaknade han klockan 23 och ville ha mat och inte klockan 05.28... utan 03.20 och ville gå upp.

Mamman ville inte gå upp 03.20.

Efter 1.5 timme lyckades jag få honom att somna om. Då tänkte jag i min lilla värld att han nog skulle sova till klockan 8-9 typ.

Men nej nej, 07.00 ropar Leo att han vill gå upp.

Nu sitter mamman med datorn i knät, Leogoding ligger brevid och leker.

Jag kan sätta handen på hjärtat och lova att när Leo blir trött och vill sova så går jag också upp till sängen och lägger mig. Det är myrornaskrig i mitt huvud som jag måste bli av med.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jessica:

vad kul, var i täby bor du då?

Kommentera inlägget här :